Byebye

Idag var det en slapp dag. Först hade vi matte, men vi gjorde inte så mkt mer än att spela "sänka skepp". Sen var det bild. Vi skulle rita av Vincent. Och han fastnade i stolen med sin kedja x) Haha "ta av dig byxorna". Sen var det eurytmi, fast vi proade bara skor (btw har inte mina fötter växt sen 5an!!), pratade om vad vi hade gjort på lovet och kastade boll, typ^^ Sen var det lunch och sen svenska (då vi kollade på film). Sen slutade vi, kl 13.30.
Jag har ont i halsen och e typ ganska hes just nu "/ Blir skitirriterad när Daniel irriterar mig så mkt att jag måste skrika till ovanvåningen :@ Och varför jag har ont i halsen e min f*cking lilla hunds fel. Sådeså.
Idag åker vi till landet för att stänmga till allting. Amanda tar hand om ninerna när vi är borta.. Hon typ ville det xD Iaf, så jag har inte internet förns på söndag.
Och jag vet att designen är ful, och jag försöker ändra den, men min blogg är väl så gammal att den låst sig på nåt vis.. Så ni får stå ut med den här tills jag kommer på hur man gör (eller nån hjälper mig^^).

Kommentarer
Postat av: Evelina

yay u got a little blog haha ;) ska läsa every day !

btw gå in på http://designadinblogg.se/ där står allt man vill veta .. typ hihi

2008-08-22 @ 19:25:54
URL: http://flickanjoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0