Förkyld "/

Sovmorron idag, yeey :D Och imorron :) Till 9, men iaf ;)
Det här var nog en utav dom värsta nätterna någonsin som jag försökt sova.. min förkylning höll mig vaken, jag var trött men kunde bara inte somna :S Fick typ halvsitta tillslut för att kunna somna, men sen hade man ju ganska ont i nacke/rygg/axlar osv på morgonen^^
Idag var det då matte, engelska, textil, tyska och samhällskunskap. Jag känner på mig att jag kommer få.. inte allt för bra betyg i samhäll.. ett utav dom svåraste ämnena, enligt mig xD Matten däremot ;D
Alla verkar plugga engleska idag.. ;o Ganska smart kanske, men jag tänkte göra det på onsdag.. :)
Det verkar bli balklänning för min del på textilen.. typ alla tjejer utom en gör det så,, Lång klänning med linneband och typ snörning bak.
Nu har jag beställt bilderna som vi ska få gratis :) Liksom äntligen lite bilder som inte bara är i datan ;)
Idag fick Rufsan o Jenny va ute och springa länge. Sen släppte jag ut Biggles.. Och glömsk som man e (inte egentligen, men iaf) så glömmer man honom där ute! Och får sen gå o leta med (en väldigt dålig) ficklampa typ kl halv 10 på kvällen :P Men han va så gullig så :]
Det verkar som det ska bli en kif-sträff i sthlm snart.. äntligen!
Stallet imorron :) Hoppas Amanda cyklar så att hon kan skjutsa mig hem xD Eller att hon ska gå^^
Gick inte så bra för mig att städa rummet.. oops.

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha :]

vilka bilder ere ni ska få gratis ? o.o



PS. vad e sofias blogg ? haha vil se hennes växthustema (a)

2008-08-26 @ 21:49:54
URL: http://flickanjoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0