Första skoldagen.

Idag var första skoldagen. Det var helt okej. Vi hade matte, gympa, svenska, klasstimme och syslöjd. Vi ska sy kläder på syslöjden och på måndag ska man säga vad man vill sy. Men jag har ingen aning vad jag vill sy! :S Vill ju hinna göra klart det den här terminen men inte göra något som är "för lätt" så man får sämre betyg^^ Balklänning blir det nog inte iaf, för den vill man ju ska sitta perfekt, o tänk om jag blir tjockare eller smalare på ett halvår? (A) Funderar lite på kavaj eller tjocktröja.. eller kanske en.. typ hängselklänning? Nån som har nåt förslag?
Vi ska ha spexfoto i år. Kuligt! Än så länge ser det ut som att temat blir sterotyper (?). Då kanske jag klär ut mig tillfjortis, eller nåt x)
Regnet har öst ned typ halva eftermiddan. Så jag har vart lite internetlös här "/ Men nu är det uppe igen :D
Nu har jag bestämt mig, jag ska sluta på spanskan. Får väl säga det till Eva imorron^^ Det är liksom ingen idé för mig att gå kvar om jag ändå bara kan ha en lektion varannan vecka.
Skolmaten var faktiskt helt okej idag. Bra start på terminen liksom! (till skillnad från min försening i morse (A) men bussarna va faktiskt typ 10 minuter försenade >.<) Imorron blir det nog soppa och bröd, för det luktade bröd på skolgården xD blablabla..
Snart börjar "Lockbetet" på tv6, så ska sluta skriva nu.. puss&kram<3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fan, vad mycket smilisar! Och ja, jag var nyfiken och ville se på ditt nästan allra första inlägg, hihi.

2010-12-31 @ 15:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0