Just dance!

Igår gjorde tillslut klart svenskaläxan. Vad den va jobbig.. :S Nu är det bara engelskan kvar.. :)
Sprang för första gången på 1½ vecka också. Det va underbart! Sprang typ jättelångsamt som vanligt men mina ben ville aldrig sluta springa :P Sprang i över en halvtimme utan att bli trött.. bara varm!^^ :)
Sen på kvällen åkte jag och Amanda till Nrj in the park. Där träffade vi Mimmi och hennes kompisar. Först så stod bara jag och Amanda och lyssnade på musiken och pratade, men sen började vi (framförallt jag (A)) hoppa runt och dansa lite och då kom Mimmi och dansade med oss. Sen kom det några fjortiskillar bakifrån och börjar dansa med oss, typ x) Haha. Typ många stod och kollade på oss när vi dansade :P Haha, så jävla kul! Måste göras om nästa år!!
Sista låten "just dance" med Lady Gaga va skitbra :D Men shit vad trött man blir i vaderna xD Haha, aldrig dansat så mkt som igår :P
btw så fattar jag inte hur alla fjortisar kan vilja se ut som varandra.. alla har samma kläder, samma smink, likadana söndersprejade hår.. och så vidare^^
Sen åkte iaf jag o Amanda hem till mig och så kollade vi lite på film (och jag somnade framför tvn.. några gånger (A)) och sen sov hon över här :)
Och idag har jag och Amanda gjort lite olika saker, men nu har hon åkt hem..
Mamma gjorde amerikanska pannkakor till oss till frukost, Yummie! :D
Jag är på dans och flummhumör, haha :D
just dance, gonna be okay, lalala just dance, lalalalala..
Jag är sur på min musikspelare på datan o msn för att dom inte funkar :( Nu vet ni det^^
Nån annan som va på NRJ btw?

Kommentarer
Postat av: Lenny

Jag skulle ha varit på NRJ ... jag hade typ 2 olika pers som jag skulle gå me först malin men sen palla hon inet och jag skulle ha gått med marre men hon gick med nina och nicole ist och felle skulle va med sin kille så jag fick inte åka dit =( jag ville gå ...

2008-08-31 @ 17:06:54
URL: http://skrikpanik.blogg.se/
Postat av: Lenny

Svar Tack jag tycekr oxå den är coolig ... japp söt är ordet XD

2008-08-31 @ 17:30:06
URL: http://skrikpanik.blogg.se/
Postat av: Evelina

hahaha du låter skitflummig gmn

2008-08-31 @ 17:55:24
URL: http://flickanjoensson.blogg.se/
Postat av: Nina

Svar: Ja, det var skoj, fast mycker konstiga typer. Det lät i alla fall som att du hade kul :) Jag undrar också varför fjortisar vill se ut som varandra.

2008-08-31 @ 20:08:36
URL: http://bronzer.blogg.se/
Postat av: Nina

Svar: Ja, eller hur! Samma här, det finns folk jag inte ens nånsin haft en riktig konversation med efter alla dessa år. Yes, kommer också sakna alla.

2008-08-31 @ 20:28:30
URL: http://bronzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0