Mamma Mia!

Nu har jag inte orkat skriva på några dagar, men lite saker som hänt: Jag red Chaplin i tisdags. Vi galopperade i skogen, det va kul :) Det har typ börjat 2 personer som ridit lumpen i min ridgrupp ;o
Igår hände inte så mkt. Jag lånade en bok som jag ska läsa o sen referera på svenskan. De övergivna heter den, den verkar bra :) Det  är fortsättningen på vinterviken.
Idag var vi på utflyckt i skolan för att gympalärarna är borta o vi skulle haft gympa. Det var ganska meningslöst. Vi åkte till Görveln i Järfälla (?) och åt våran matsäck + kollade på träd.. Visst låter det kul? (A)
Iaf så fick vi sluta tidigt sen, kom hem innan 2 :) Började lite på svenskaläxan, mm och åkte sen med mamma till stan och kollade på Mamma Mia! the movie med hennes kompis. Den va skitbra! Se den!! Typ en av mina favoritfilmer. Amanda Seyfried sjunger så himla fint :)
Sen åkte jag hem och nu sitter jag här och är trött.. ska nog duscha nu.. pusspuss

btw så funkar inte min msn. Den stänger ner sig själv hela tiden. Så ta inte illa upp om jag "loggar ut"!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0