1 december

Idag är det första december, och eftersom att jag avbrytit min nyttiga månad så innebar det en bit ur chokladkalendern! ;D
Vi fick tillbaka matteprovet idag, MVG, och engelskaprovet, MVG-, så jag är ganska nöjd :)
Ååh, jag måste göra om min blogg lite!
Har rotat fram massa julpynt (glitter) idag. Nu ligger det ute och vädrar, för fyfan vad det stank!
Amanda, Mimmi och Linda kommer nog på julmarknaden på lördag, yey! Och en utav mina gyminstruktörer, kanske nån mer :)
Skulle gått på mötet angående spöktunneln idag, men orkade inte efter träningen..
Skit, jag har inte gjort nåt alls på litteraturgrejen som ska lämnas in på fredag :(( Nån som börjat?
Juste, har ni några tips på bra jullåtar, julfilmer eller typ julpyssel/aktiviteter?
puss <3

Kommentarer
Postat av: Jasmina

GANSKA NÖJD!:O skulle dö av lycka om jag hade mvg (a) har itne ens heller börjat (A)

2008-12-02 @ 00:43:19
URL: http://cheriiie.blogg.se/
Postat av: Evelina

Åhh, du är jätteduktig ju! MVG är typ... Bra. :P

Var dina friends i spöktunneln?

2008-12-06 @ 22:24:12
URL: http://flickanjoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0