Förkyld "/

Glömde skriva några saker:
1. Det har vart lite oroligt i klassen med lite anonyma mail och skit, så därför skulle Mikael prata lite med oss om mobbing. Han började med att jämföra med mikaeli och draken, sen gick han över till att han studerat djurs beteende, jobbat på laggård, och till sist stälde han frågan (och han var seriös): "Vilken kossa mobbas mest?" Dagens skratt asså! Hahaha, alla skrattade men försökte att inte göra eftersom att Mikael var typ gravallvarlig.
2. Jag är förkyld. Och det suger. Eller det är typ bara min näsa som rinner 24/7, annars mår jag bra. Men ändå, det är irriterande :< Aja, om en vecka borde det va över, och sen är jag kanske frisk i resten av vintern.
3. Min dator fuckar upp sig. Ibland hänger den sig, igår gick den in i olika  muppiga lägen + frågade om jag ville spara min musikspelare bland mina dokument. Typ hela tiden tills den hängde sig. Därför blev det inget inlägg igår. Idag gillar den att "backspace"a långt efter att jag släppt knappen >.<
nu ska jag gå till duschen ja, får se när jag kommer dit... ciao<3

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, från början när han snackade om mikaeli så blev jag som ett frågetecken och bah tänkte: "är det mikaeli snart?"

2008-12-12 @ 22:33:02
Postat av: Evelina

Hahaha, det där han sa hjälpte inte ett skit, även om folk fattade vad som var på tok liksom.. ^^

2008-12-14 @ 01:23:35
URL: http://flickanjoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0