Hur tänker jag egentligen?

På torsdag är det fysikprov. Imorgon ska jag börja plugga. Hela mitt fysikbetyg hänger på det där provet. Visst är jag smart? Hur tänkte jag egentligen när jag inte har börjat plugga än. Det lät väl ganska bra från början, men när man ställer upp alla fakta så är det en väldigt dålig idé. Så, hur tänkte jag? Jag tänkte nog inte alls..
Igår klippte jag mig, och hade ont i huvet resten av kvällen, så orkade aldrig slå på datorn.
Idag fick vi sluta en timme tidigare, skönt! Tänka sig så mkt mer jag hann med i stallet då. Sen hade vi ju teori också. Men smörja träns, sadel, göra rent benskydd och rykta brukar jag inte annars hinna med, men nu gjorde jag det! Tihi^^
Det var sista gången för Sandra, hon ska flytta, så hon bjöd på fika. Lussebullar och kladdkakemuffins(?), mums!
Jag kommer sakna henne, hon är alltid så glad och positiv.
Nån annan som jag kommer sakna är Sonette. Imorgon finns hon inte mer :'(
Mimmi och Amanda, vi måste åka till Fröjdis(???) nån gång under lovet! Eller åtmindstonde träffas!^^
Vi måste ha nyårsfest vafan, fast hos nån annan än mig (: Bara för att vi typ brukar va här.
Det va länge sen jag va hemma hos Amanda, typ 100 år sen! Nämen typ 3 månader sen? Alldeles för lång tid iaf,
Idag har jag lärt mig att "ba" är en förkortning för "bara". Tänka sig så smart Eira är! Hon har också lärt mig vem Karl Bildt(?) är, inte för att jag kommer ihåg det, men han är nån minister som lever iaf, och det är ju good to know (A)
Här kommer några bilder från helgen, puss<3



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha fröjdis, han heter floris ju xD Haha ja går det bra den 28? jag har honom då. Haha va fula vi va som somnade :P Ses min älskling

2008-12-17 @ 18:28:48
URL: http://pillszans.blogg.se/
Postat av: Pernilla

// Mimmi xD

2008-12-17 @ 18:29:07
URL: http://pillszans.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, bäästa alltså .. <3

Kan du skicka den andra bilden på när jag o Mimmi sover ? XD <3 pusspuss älskade

2008-12-17 @ 18:46:53
URL: http://vanished.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hmm.. Carl Bildt har en blogg. ^^

2008-12-20 @ 11:41:06
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0