Jul is in the air, vågens domedag är nära

Jag skriver inte så ofta här på bloggen, helt enkelt för att jag inte har tid längre..
Men iaf, nu är ALLT som tillhör litteraturperioden avklarat för min del, skönt! :D
Idag har jag gjort knäck, hihi. Det är gott (A)
Igår bakade jag lussebullar :] Imorron kommer Mimmi, Lisa och Amanda, då blir det julmys :)
Tur att vi slutar tidigt imorrn.. mitt rum ser.. inte så fint ut.. men har inte så mycket kvar att städa. Måste hyra film, träna, slå in deras julklappar, ev pynta lite till, och laga mat, innan tjejorna kommer. Hur ska man hinna med allt? Det löser sig nog.. Annars får mamma hjälpa mig^^
Imorron ska vi göra nåt.. grupparbete (?) på fysiken. Och det kommer hålla på hela dagen :( Fredagar är bra lektioner ju, kunde vi inte haft det på måndag istället?
Förresten, nån som vet om vi ska dansa på avslutningen?
Nu ska jag gå och duscha innan det blir allt för sent..
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0