Studiedag today

Jag har haft lite fullt upp i veckan, så har inte hunnit skriva..
I helgen var det julmarknad :) Det var kul, men inte lika mysigt som vanligt tycker jag..
Jag stod i spöktunneln halva lördan, det va kul :P Jag stod bredvid Vincent, han är rolig (A) Vi pratade typ hela tiden när det inte kom folk^^
Igår var jag i stallet och pyntade tsm med Mimmi, Jojo och Jenny :) Det var trevlans.
Idag är det studiedag, skönt! Började dagen med att ligga och dra mig i soffan i nån timme, sen cyklade jag till gymmet :) Och jag var typ på topp så jag mådde skitbra sen :)
Idag har jag gjort lite olika, satt upp en ljusslinga bl.a, och nu sitter jag och lyssnar på Britney Spears och har ont i halsen "/ Kan vara från att jag skrek lite i spöktunneln, och isåfall är jag ju inte ensam om att ha ont i halsen efter det (A)
Måste göra litteratursaken till imorron! Har gjort typ halva.. Tänkte göra resten efter maten, men det verkar som att det aldrig blir mat(?).
För tillfället så följer jag serien "Firefly" (kommer från filmen "Serenity", eller tvärtom?). Haha, vad mkt jag skratade när en präst sa "Om du utnyttjar henne sexuellt så kommer du hamna på en speciell plats i helvetet. Den värsta platsen, där hamnar bara pedofiler och folk som pratar på teatern" xD
Men nu ska jag gå och kolla när det blir mat, pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hhahah, jag skrev bara nåt (aaa), räkna på fingrarna....... 13 timmar! (a) liiite mindre ;p



okej, tacktack :**

2008-12-08 @ 18:52:48
URL: http://flickanjoensson.blogg.se/
Postat av: Anneli

Svar: Hm. Det var ett tag sen jag köpte JC jeans. Så jag vet inte om jag har 30" där i längd.. Jag köper mest cheao monday numera eftersom de passar mig mera :) Och då har jag 30" i längd. Men det säljer dom såklart inte. Utan dom säljer bara 32". Men det får gå :3

2008-12-09 @ 07:35:41
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Evelina

ojoj, haru glömt bort bloggen, sötböll? ;p

2008-12-11 @ 17:42:54
URL: http://flickanjoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0