Julhelg för min del,

I fredags var Lisa, Amanda och Mimmi här <3
Det var skitkul. Jag låg och skrattade på golvet i flera minuter, och tårarna bara rann x') Amanda berättade om några av hennes mest intelligenta stunder i livet :D (bl.a när hon råkade spola ned mobilen i toaletten)
Vi åt skitmkt, pyntade pepparkakor, pratade och kollade på "Fred Claus". Jag tycker den var ganska bra, Amanda och Mimmi hade tyvärr inte ork nog att hålla sig vakna hela filmen, xD
Sen sov dom, små tokarna på golvet som vanligt, och Lisa sov med mig i sängen. Ännu en gång var det Amandas beslut :D
Och så bytte vi julklappar såklart! Jag fick ett fat och doftljus (som luktar jättegott) av Amanda, en julprydnad (skitgullig nalle med släde) av Mimmi, och ett block, nagelborste (supersöt med en gris på, hihi) och lakrits/mint tuggummi av Lisa :)
Haha, bilder kommer senare.
Igår var jag hos mammas kompis. Det var trevligt. Jag åt alldeles för mkt, men jag fick en julklapp, 2 fina chokladklubbor^^
Idag har jag vart på stallets julshow, det var mys. Och fika efteråt, så nu är jag riktigt fet D:
Sen var jag o mamma och handlade. Vi köpte bl.a finfint julpapper. Det påminde mig om att jag måste köpa julklappar till typ många personer, och det är mer eller mindre en vecka kvar.
Det luktar pepparkakor i mitt rum, hihi.
Imorgon ska jag klippa mig. Och så måste jag göra engelskaläxan. Hoppas Eira inte har gjort den (A) Det skulle va snällt av henne om hon också glömt :]
Nu ska jag gå och duscha, byebye

ps. Glöggen heter BLOSSA. (haha, nämen den är godast, har jag nu kommit fram till :d) ds.

Kommentarer
Postat av: Nina

Å, jag vill också klippa mig, men samtidigt vill jag ha långt hår..

2008-12-15 @ 17:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0