Update

Nu var det lääänge sen jag skrev nåt här, men jag har inte haft tid, och min dator har vart lite kaputt, men nu är den fixad^^
På julafton var farbror Janne och farfar här :) Det var trevligt, god mat och Kalle Anka som vanligt (A) Jag fick pengar, presentkort, kläder, pulsklocka, Ord-Yatzy, smycken, hårgrejer mm :)
Jag har ätit skitmkt godis de senaste dagarna, asså fan vad jag känner mig fet :P Men jag har iaf försökt röra lite på mig.. Jag har sprungit, gymmat, ridit, gått några kilometer per dag..
Igår var jag och mamma i Solna och shoppade :) Jag köpte 3 tunikor från Gina, 2 tröjor från Flash och ett par mjukisbyxor och benvärmare från BikBok. Härligt med mellandagsrea! (:
Idag var och och Mimmi hos hennes medryttarhäst Floris. En söt liten fjordingkorsning. Kraftig sak (A)
Jag fick rida honom lite. Han är fin :) Det gick bra, gick faktiskt väldigt bra, tills han bestämde sig för att svänga till lite i galoppen. Då flög jag av och landade på axeln/armen. Aj! Först så kunde jag knappt andas och kunde inte röra armen. Men sen så blev det lite bättre, så då satt jag upp och galopperade lite till ;D
Så nu är jag lite (ganska mycket) stel i ena axeln, armen och höften. "/
Jag har blivit beroende av yatzy, haha! Jag är lättroad (A)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Härlig bild på pepparkakan :]

2008-12-29 @ 13:24:40
URL: http://flickanjoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0