Jullov (:

Som de flesta säkert förstått så har jag inte så mkt tid för bloggen just nu, that's it (:
I torsdags hade vi iaf det där fysikprovet. Men det var mycket enklare än vad jag trodde, som tur var! Det gick bra :)
Stor jullunch och sedan julklappsutdelning med godis mm. Fatta vad mätt man blev! Jag fick en marabou daimchokladkaka och en polkagrisstång av Sabina :)
På fredan var det julavslutning. En väldigt kort en iår. Det gick finfint, bortsett från lite kaos vid sittplaceringen.
Sen shoppade jag och mamma pyttelite saker påväg hem. Jag köpte bl.a en tomteluva (A)
Igår gjorde jag lite olika, men bl.a så sydde jag tomteluvor till kaninerna. Haha :D


Idag har jag städat hos kaninerna och byggt klart pepparkakshuset. Och slappat, så skönt med lov!


Planerna inför veckan är:
-Måndag: träna på curves och kolla om jag vunnit någon julklapp :) Ev. handla julklappar också :)
-Tisdag: Rida, och kanske handla julklappar. Mamma kanske ska kolla på ridningen, så får ju hoppas att det går bra^^ Hon har inte sett mig rida på typ.. 1½ år? Och så ska jag klä granen :)
-Onsdag: julafton. Farfar och farbror Janne kommer hit. Det blir som vanligt julmat, julgodis, kalle anka och julklappar ;D
-Torsdag: -
-Fredag: -
-Lördag: jag tror att det va nåt jag tänkte göra idag. Men jag kommer inte på vad^^
-Söndag: Följa med Mimmi till floris? :)

Trevligt lov allesammans! <3

Kommentarer
Postat av: sofia

vad fina luvor! de är fett söta på kaninerna, men gillar de verkligen att ha på sig dem? :-) Cinnamon skulle typ slänga av sin och se sur ut xp

2008-12-23 @ 14:06:24
URL: http://deepmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0