1½ vecka av nyttighet (:

Igår hade vi Yvonne som vikare för Åsa på ridningen. Vi tränade på märke 1. Lite tråkigt, jag har ju redan tagit det, vi fick inte galoppera och Titzi va skitseg..^^
Sen misshandlade jag och Amanda Mimmi (A) Hahahah, vi drog runt henne på golvet mm xD Sen tog vi hennes mobil och låste in oss på toan och läste hennes sms :P
Jag älskar er, Amanda Johnsson och Mimmi Wik <3<3<3
Idag på morgonperioden kollade vi på Gullivers resor. Det va nice, man slipper göra nåt^^ I morgon ska vi se resten av den.
Petri va här idag. Det gick typ.. okej. Förresten så såg jag hans dotter i lördags, hon är skitsöt! (Och nej, jag är inte en sån som brukar tycka att bebisar är söta^^) Hon hade röda hängselbyxor, det var fett gulligt :]
Dagens middag blev tonfisksallad. Jävlar vad mätt man blir alltså!
Imorgon efter skolan ska jag åka direkt till Curves (och träna) och sen åka typ direkt till mammas jobb. Sen ska vi och några på hennes jobb gå och äta (jag ska äta typ avocado-, räk-, mm sallad) och sen pärlpyssla eller nåt, hihi. Alltså, fina smycken, inte småbarnssmycken ;) Så det blir fullt upp, för jag slutar 16.00 och ska va där 18.00. (tiden där imellan ska jag åka buss, träna och duscha).
Ååh, imorgon är det syslöjd! Hoppas jag blir klar med dom stora sömmarna :) Vill inte ligga efter.. och få IG.
Nu ska jag sluta skriva, pözz <3

Kommentarer
Postat av: Anneli

Min kompis Sara red i er grupp på Mulle ^^

2008-11-20 @ 15:40:17
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag måste bara säga att jag älskar din bakgrund! ;]

Haha, det var ovanligt att du tyckte hon var söt. ;P

2008-11-21 @ 22:23:32
URL: http://flickanjoensson.blogg.se/
Postat av: Amanda

ÄLSKAR DIG MEST LINNEA SJÖHOLM! <33

2008-11-22 @ 18:59:57
URL: http://vanished.blogg.se/
Postat av: Nina

Svar: När är din nyttiga månad över?



Förra årets 9a hade på slutet av maj så det skulle vara konstigt om vi hade i februari, men jag ska nog fråga britta.

2008-11-23 @ 17:58:56
URL: http://bronzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0