1a advent

Idag är det första advent. Så vi tände adventsljusstaken såklart :)
Mitt på dagen städade jag mitt rum och hos kaninerna, sen drog jag till v-by och träffade Mimmi och Meandi <3 Jag köpte ljus och lite julpynt och dom köpte lite andra saker och åt lunch, sushi, och jag fick smaka (A)
Sen drog vi hem till Mimmi. Det var kul, haha. Vi gjorde massa skumma saker, men vi sjöng också singstar och åt middag.. :) Sen var det tyvärr dags för mig och Manda att åka hem, så då gick vi till bussen.. På väg dit såg vi att vi skulle gå förbi några personer.. och det ville typ inte Amanda, så hon gick sin egna väg xD Och då ropade Mimmi efter henne och killarna (som vi upptäckte gick typ i 4n eller nåt) typ ba: "va? Pratar du med oss?"
 Mimmi ba "neej"
"nehe, men håll käften då" (typ skitkaxiga)
"URSÄKTA? Det kanske är NI som LYSNNAR lite FÖR mycket?!" (Mimmi blev typ också skitkaxig, jag blev ganska förvånad^^)
Sen var dom tysta.. och några andra killar ba: "fan va ni är pinsamma asså.." (till småkillarna)
haha <3
Sen hände det massa andra saker, men nu ska jag gå, puss <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha , :P <3

2008-12-01 @ 18:30:02
URL: http://vanished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0