Första praodagen

Idag var då första praodagen.
Jag trodde att det skulle bli jättejobbigt att börja 9 nu efter lovet, men det va alldeles perfa!
Fast bussarna är dryga så sent på morgonen. Dom går bara var 10nde minut^^ Blev typ fett sur när jag upptäckte det :P hehe
Fick iaf packa upp varor, kolla om några varor hade gått ut och se till så att lite hyllor såg snygga ut (rätta till varor). Taco-avdelningen blev en schnygging vägg! :D
Lunchen då.. Skitlyxigt, får ta vad jag vill från butiken och äta :) Dricka, bulle och allting. Fast tog bara lasagne :P
Fick sluta halv 3 istället för 3 för att jag inte hade mer saker att göra, men det va nice! :) Gick till bibblan för att låna en bok, som jag tror man ska ha läst till nästa vecka. Men tänka säg, varenda fucking bok som stod med på den där listan va utlånad! Förutom en extremt förkortad version av Robinsson.. (typ 50-100 sidor, kan hittas i närheten av barnavdelningen). Så.. 1 week too go och jag har fortfarande ingen bok "/
Jag har börjat gilla att ringa folk. Det är mkt roligare än sms (A) Pratade med Eira en liten stund (den halvtimmen försvann snabbt) idag, det va trevligt :)
Jag säger nåt blont nästan varje dag.. och jag är faktiskt seriös när jag säger det.. så jag tror att jag ska börja citera mig själv (Y) Dagens citat: "Linné.. var han svensk?" Haha, men nu har man lärt sig nåt nytt iaf :P Förra veckan lärde jag mig att "fäboden" var ett slags hus och inte en stad ;)
Blonde kissies//Linnea <3

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Hmm, vet inte kan kolla upp det senare :) pappret e nånstans i rummet :P

2008-11-03 @ 21:12:24
URL: http://cheriiie.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha, var 10onde minut är ju mkt. Min går bara 1-2 ggr i timmen ;P

2008-11-04 @ 18:21:04
URL: http://bronzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0