Första skoldagen

Idag var då första riktiga skoldagen efter lovet. Den var helt okej :)
Det har inte hänt så mycket idag. Jag har vart på curves, but that's almost it.
Det är ett jävla väder asså. Att cykla va inte särskilt kul, känns som att man ska blåsa omkull!
Nu har jag suttit och läst högt på engelska för mig själv, haha ;) Läste på EFs hemsida (ska åka på språkresa med Fia till sommarn :)) Känner mig faktiskt lite bättre nu (A) Men fan vad jag suger på att uttala engelska R!^^
Jag vill göra om designen på bloggen.. förslag? :)
Nu ska jag gå och kolla på "Matakuten", och känna mig glad över att vår skola har så pass nyttig mat ;D (även om smaken kan va lite..) Hihi :P Och dricka massa vatten för att "hungern" ska försvinna ;)
Jag är på bra humör just nu (Y)
Så, hoppas ni haft en bra dag, bye<3

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad roligt att du ska på språkresa :D

2008-11-11 @ 18:10:56
URL: http://bronzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0