Lördag

Blogg.se laggar idag :@
Idag var resten av familjen och hämtade båten. Själv var man hemnma, kollade på tv och åt godis. Fast lite duktig var jag iaf, gymmade, dammsög och läste en del i boken.
Rufsan var ute i hagen på eftermiddan. När alla kommer hem så ba: "Linnea, varför har du en kanin springandes lös på tomten när uppfarten står öppen?!" Jag trodde först att dom var dumma i huvudet för att Rufsan var i hagen. Men duktig som hon är så hade hon grävt sig ut (A) Så jag sprang ut på tomten och hittade henne mitt på framsidan. Hon var lugn, pigg och glad, men kände inte för att vara särskilt social. Men ganska snabbt fick jag iaf in henne i "hennes hage", och då var allt lugnt.
Det lite konstiga var, att när jag skulle fånga in henne så känndes det inte helt "ooh nooo, jag kommer aldrig få tag på henne" (trots att jag vet att jag aldrig kommer få tag på henne med händerna), utan jag kände mig hela tiden lugn och typ "det löser sig". Hehe :P
Men, iaf, även om ni inte bryr er, så är jag stolt över min lilla tjej. För hon var på uppfarten när dom andra kom hem, och hon stack inte :') Och så är jag ganska glad att hon rymde, för då fick hon springa på lite större yta och verkligen ha kul.
Jag kollade på Pearl Harbor idag. Den är sorglig, men bra :)) Kan jämföra den lite med Titanic faktiskt^^
Nyss var jag och bestämde med mamma att jag ska diska efter varje middag typ, så dammsuger hon istället för mig. Mitt förslag. Har inte så mkt emot att diska, men jag hatar verkligen att dammsuga. Fyfan :S
Kl 21 ska jag va i stallet. Det är spökkväll idag, och jag ska skrämma barnen när dom går spökrunda i skogen :D mohahah xD Mimmi och Jojjo (+ ev. pojkvän) kommer också, + massa andra förstås :P

Kommentarer
Postat av: Evelina

Gud, vilken söt sak! ;P

2008-11-08 @ 23:03:53
URL: http://flickanjoensson.blogg.se/
Postat av: Nina

På nåt sätt känner jag igen mig i det där, jag kan inte sätta fingret på det men jag har typ också varit med om nåt t.ex att nåt viktigt är "borta" då är jag ändå lugn och tänker att allt kommer ordna sig snart ;p

2008-11-09 @ 00:14:43
URL: http://bronzer.blogg.se/
Postat av: Nina

Svar: Jag vet inte än men ska hitta nåt att skriva om, alltså till geologin.

2008-11-09 @ 00:15:43
URL: http://bronzer.blogg.se/
Postat av: Malin Olsen

Svar : Jooofifan , dom misshandlade oss och taffsade och höll på :s. förstörde min cykel också :O ! försöket råna oss men det gick inte så bra eftersom jag inte lät dom ^^

2008-11-09 @ 16:51:40
URL: http://malhoe.blogg.se/
Postat av: Nina

Svar: Haha precis. Jag hade hela höstlovet + praoveckan att få det gjort men istället väntar jag tills sista möjliga timme och gör det, haha.

2008-11-09 @ 19:27:21
URL: http://bronzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0