Onsdag

Idag har jag fått plocka (fram) varor typ hela dan, men det va helt okej :)
Köttfärspaj från Felix (?) blev det till lunch, mums!
Konsum i Spånga är en bra affär.. visste ni att dom skänker bort den överblivna frukten/grönsakerna till djursjukhus?^^
Har inte gjort så mkt idag.. Typ frysit.. brrrr.. det är kallt.. även om man har duntofflor..
Petri va här. Det gick helt ok på dragspelslektionen.. Får bara bli flitig nu på att öva så jag inte göra massa fel på konserten (A)
Isa ligger i mitt rum just nu.. hon tvättar sin tass, det är gulligt (Y)
Jag saknar faktiskt klassen. Och lite skolan. Men bara lite. Apropå det så kom Rolf och hälsade på på praon idag. Och en stund senare kom Mikael. Han skulle handla till hemkunskapen, men åkte lite onödigt långt kanske? Oscar o Viktor praoar väl dessutom på Konsum i Bromsten, right? Men, han kanske ville hälsa på mig.. bara för jag är bra på matte eller nåt xD
Resten av veckan kommer inte John (chefen, min handledare) vara där.. Men Bosse och Lasse ska va det, och dom är ju trevliga. Lasse är alltid rolig när man jobbar, och Bosse är alltid pratsam och trevlig på lunchen :)
Nu blev det här inlägget längre än vad jag tänkt, men det får ni leva med :P
Men nu ska jag gå, pöss <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, mikael hälsade på dig för att du är bra på matte ^^



Svar: Jag hoppas inte det. Ahmen, du blev ju bra :)

2008-11-05 @ 23:21:34
URL: http://bronzer.blogg.se/
Postat av: solstrålarna

ny tävling pågår i bloggen, ett presentkort värt 100 kr från H&M finns just nu i potten, var med o tävla! :)

2008-11-06 @ 19:11:08
URL: http://jumbokulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0