Saturday

Igår hade vi sovmorgon. Skönt! Tyvärr gick den mesta tiden av min sovmorgon åt till att plugga till litteraturprovet, men ändå^^
Somsagt skulle vi ha litteraturprov. Precis när hon delat ut alla papper typ så går brandlarmet.. Höhö, så alla går ut och säger svaren till varandra. Och sen var det inte mycket tid kvar på lektionen när vi kom in igen, så vi fick gå hem istället. Men jag och Eira satt kvar, så nu har vi gjort provet iaf :P Eva t.o.m lämnade oss ensamma i klassrummet när vi gjorde det, haha xD
Sen hade Eira inget att göra så hon följde med mig till V-by. Jag köpte benvärmare på H&M, och fick en godispåse på köpet (asså det samlas här hemma i mängder nu, måste väl ha en stor nyårsfest eller nåt sen :P) och Eira kommenterade hur mössorna jag provade såg ut på mig.
Sen gick vi hem till mig och typ pratade, kollade på tv och spelade "Ärligt talat..".
Idag har jag inte gjort så mycket. Var och tränade.. dom hade öppethus, så jag gick på en liten tipsrunda och drack glögg :9
På eftermiddan åkte jag och mamma till skopunkten. Jag köpte 3 par skor :] Tänkte köpa nåt par med klackar, men hittade inga som jag ville ha, och jag trivs ganska bra med min längd^^
Sen åkte jag o mum till Veddesta centrum och köpte lite småsaker (bl.a julpynt).
Nu ska jag äta middag, bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0