Söndag

Igår var det ju spökgrejen och jag, Mimmi, Jojjo och Richard var spöken (+ många fler). Det var ganska kul, men det var många tråkiga personer som gick i skogen ^^ Men några lyckades vi skrämma rätt bra ;)
Hihi, Jojjo och Richard är typ skitlika :) Dom e jättesöta tsm (A)
Nån av R's kompisar ringde till honom efteråt, och en del av vad R sa när han pratade i telefonen va: "det är Jojjo som låter" ... "ja, hon finns på riktigt" ... "ska jag inte hälsa?" Hahahah
Idag har jag inte gjort så mkt.. Handlade på coop o träffade Anneli :P Har nålat en till sömn på klänningen.. typ det.
Imorgon börjar skolan igen "/ Fast det blir ju kul att träffa alla^^
Imorron börjar också min nyttiga månad, som tyvärr kommer innefatta skolans julmarknad D:
Men nu blir det Hål i väggen med Ben&Jerry - Half baked :9
See ya!

Kommentarer
Postat av: Nina

Å, jag längtar tills julmarknaden. Du borde göra ett undantag då ;)

2008-11-09 @ 20:41:38
URL: http://bronzer.blogg.se/
Postat av: Nina

Svar: Ja precis, jag tänkte att jag kunde ha skinnjackan ett tag men gud vad kallt det var idag, vinterjackan får trots allt komma fram (a)

2008-11-10 @ 18:09:50
URL: http://bronzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0