Tisdag

Idag på praon fick jag packa upp frukt o grönt, snus, packetera ost (typ mögelost, det är skitsvårt) mm^^
Sen åkte jag till stallet :) Red Titzi idag, och det gick skitbra! Gjorde skänkelvikningar och galopperade.
Efter ridningen hittade jag Hanna och vi pratade ett tag. Shiet vad jag har saknat att prata med henne! Men det finns inte lika mkt "isolerade" ställen i stallet längre ;o (vi pratar om ganska privata saker).
Efter att flummat runt lite med Mimmi, Amanda o Jojjo så åkte jag hem och kollade på House <3
Kan tipsa om en grej.. Naturschampo! Jag har använt det 2 gånger i rad nu (hehe x)) och man märker verkligen hur håret känns tjockare, fluffigare.. Mamma tycker att det glänser mer och är mer rödaktigt :) Men naturschampo är ju iofs ganska dyrt, men en del snor ju från hotel i England :)) (Y)
Dagens smartaste: "När dog Björn Borg?" (han lever tydligen.. fick jag lära mig idag :P)
Hinner inte skriva så mkt idag som ni kanske märker, ska gå och lägga mig nu. Godnatt (:

Kommentarer
Postat av: Nina

Å, jag vill testa naturshampoo. Vart kan man köpa det? :)

2008-11-05 @ 17:31:37
URL: http://bronzer.blogg.se/
Postat av: Nina

Svar: 1) Hatar min ansiktsform. 2) Min tröja var så stor så ärmarna var stora så dom sticker liksom ut, så det ser ut som att jag har stora axlar/överarmar (verkligen irriterad över detta). 3) Man ser att mina toppar är bruna. Var du nöjd då?



Aha okej, tack :)

2008-11-05 @ 21:04:07
URL: http://bronzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0