Torsdag

Bara så att alla vet.. I'm still alive (A)
Har inte orkat slå på datan sen i söndags^^ Vart så jävla trött efter skolan och lite andra saker..
Kort sammanfattning av min vecka hittils:
Måndag: Fick tillbaka samhällsproven. Jag blev typ sur. För jag fick VG. Och jag kunde fått MVG, bara jag inte hade fått hjärnsläpp. Och vart så puckad.
Mamma satt ju fortfarande fast i Norge, så jag gick till curves i snövädret. Och rullade mig lite i den härliga snön på vägen hem (A) Man blir värsta barnet när det är snö ju^^
Tisdag: Engelska prov. Som vanligt svårare än förväntat, men Hans sa att det typ gick bra för mig.. eller så var det nån viss del som gick bra?
Stallet efter skolan <3 Mina kompisar asså <3 Haha, jag får er att berätta privata saker för mig :)) But don't worry, I won't tell anyone else!^^
Onsdag: Matteprov. Jag hade minst ett fel. Dvs, det gick inte super precis. Efter att vart hemma i 2 timmar åkte jag och mamma på gymnasieinfon. Jag var den enda eleven där. Framtiden ser inte så ljus ut för min klass nästa år^^
Sen hade jag utvecklingssamtal med Britta. Det var typ kul. Jag har VG, VG+, VG/MVG eller MVG i alla (som vi hittils fått betyg på) förutom gympa. Där var det G+/VG-. Dah.
Idag var det en soft dag. MP: fixa det sista med affischen, gympa: badminton, svenska: lyssna på andra grupper, klasstimme: planera spöktunneln, och syslöjd. Syslöjden går frammåt faktiskt. Har typ bara dragkedja, foll och infodring kvar, tror jag.
Daniel tog med sig några kompisar hem..  så dom har vart här.
Jag och mamma har vart på Curves. Så nu är min sjuhelvetes träningverk borta, tack vare deras stretchingsak :D
Det var allt för tillfället, God natt <3

Kommentarer
Postat av: Anneli

Svar: Men ofta. Alla killar på natur kommer antagligen vara nördar. Eller kanske inte. Man kan ju alltid låtsas. Jag klarar mig bra utan killar. Jag har ingenting emot dom. NU låter jag töntig. Haha. Men jag vill gå djur iallafall, vare sig det går killar där eller inte!

2008-11-28 @ 16:48:52
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag blev också sur när jag fick tillbaka samhällsprovet. Han skrev att jag var jättenära MVG bara att jag glömt att förklara EN fråga -.-'

2008-11-28 @ 21:31:10
URL: http://bronzer.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag vill också ha bra betyg D: jag har typ g i spanska, öh... sen kanske idrott om min lärare är en idiot .. kanske geografi om inte min gamla so lärare lyckas prata min nya runt om att jag borde få vg

Resten vg/vg+ :)

2008-11-28 @ 23:42:44
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag har stukat foten :( på tal om ingenting.. XD

2008-11-29 @ 14:28:02
URL: http://vanished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0