Torsdag

Idag har jag fått plocka massa varor på kyl- och frysdisken. Kallt!
Sen har jag också fått plasta in lite saker, det är faktiskt ganska kul :) Jag blir bara bättre och bättre på det^^
Resten av dan har jag inte gjort så mkt.. vart på curves, och kollat på tv.
Jag har verkligen börjat ätaskitmkt :S Men på måndag är det slut med det. Iaf i fram tills lucia, typ. Och jag ska klara det här! Tror jag ska sätta upp stora lappar i mitt rum för att "peppa" mig ((:
Har inte så mkt att skriva och måste gå nu.. ciao <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på denna gratis sidan om du registrerar dig kan du just nu vinna fina priser



http://www.SuperGratis.se/?r=43214



1apris Lg telefon

2a pris 1000 poäng

3e pris 500 poäng

4e-5e pris 100 poäng



+ man får 30 poäng per medlem man värvar!

Blir jätte glad om du registrerar dig via mig

2008-11-07 @ 20:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0