Vintern är här!

I fredags åkte jag och Sofia till Kista och shoppade efter skolan :) Jag köpte två linnen, en tjocktröja, en bh, en halsduk, ett par vantar och en jacka :))
Igår var en helt underbar dag! Det var helt vitt ute när jag vaknade, nu är vintern här på riktigt! Gick till Curves och tränade. Hade vägning/mätning också, och det var typ minus 5 cm på mage, lår och midja sen förra månaden ;D Så jag var helt enkelt skitglad. Rummet var dammsuget, måtten var mindre och snön låg som ett täcke över marken, kan det bli bättre? :) Kaninerna fick komma ut i snön också, och jag kröp omkring och fotade :)

Idag har det snöat lite till. Det är bra (A)
Idag har jag städat rummet och gjort det lite mer juligt, eller åtmindstonde förberätt inför julen.
Jag har även vart duktig nog att läsa klart Robinson Crusoe. Fast i min version av den boken så börjar han aldrig slavhandla efter att han lämnat ön, eller var det jag som missförstod vad Eva sa, gör han inte det?
Sen har det hänt en till liten sak.. som fick mig att inse en ganska hemsk sak om mig själv.. men vill inte skriva om det här..
Idag var sista dagen på min salladsvecka.. det är typ skönt ;D Nu blir det riktig mat, haha :P
Mamma skulle komma hem från Norge idag. Men dom har stängt Arlanda( pga vädret), så planet fick vända och åka tillbaka igen "/ Får se om hon kommer hem imorgon.. Förresten så är det ingen snö i Norge typ, haha!
Snart blir det Hål i väggen, puss <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Har du den korta versionen på robinson crusoe? Skulle jag kunna låna den då? Skulle vara jättesnällt eftersom den förkortade är utlånad både i spånga och jakan.

2008-11-24 @ 17:13:12
URL: http://bronzer.blogg.se/
Postat av: sofia

Vad kul vi hade :-)

2008-11-25 @ 20:44:06
URL: http://deepmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0