My weekend

I fredags var det filmkväll hos Mimmi. Det var superkul! Jag och Amanda sminkade oss (halloweentema ofc) hemma hos mig och sen åkte vi till åkermyntan och träffade Mimmi. Fy vad folk glodde på oss i bussen (A) Inte alls pinamt :D *host*
När vi träffat Mimmi köpte vi lite saker, hyrde film och åkte sen hem till henne :) Jag älskar hennes hus, det är så fint! Och tydligen älskar hon mina kylskåp/frys. Haha xD
Efter en stund kom Ida och då åt vi. Baguetter med olika fyllningar, yummie! Efter att ha grillat marshmallows i deras brasa så kollade vi på filmen, Exorcisten (?). Den var bra, men en aning pervers för att va skräckfilm^^


Igår "började" jag dagen med att springa. Fan vad det va jobbigt :P Har inte sprungit på flera veckor liksom "/ Men det gick snabbare än vanligt^^
Sen tror jag inte att jag gjorde så mkt.. Åkte till coop med mamma och köpte sockerfritt bröd och rosa munskölj (Y) höhö
På kvällen fixade jag till våran pumpa till en halloweenpumpa ;D Bilder kommer^^

Idag har jag SATT UPP MITT BADRUMSSKÅP! Ååh vad skönt att ha det gjort! Så nu är rummet städat också, och det är någorlunda ordning i badrummet :) Fast det va pappa som satte upp det såklart (tack<3) men jag stod bredvid och hjälpte till, säger vi (A) Jag blir så glad när jag "bygger" nåt med pappa.. det påminner mig om tiden som var liksom :')
På eftermiddan fikade vi hos mammas och pappas kompisar Eva och Tomas, och deras barn Hedvig och Joakim. Det var trevligt :) Och deras massagestol är skum ^.^

Det va lite om min helg gott folk.. Imorron är det prao.. *nervös* Får inte glömma bort att låna boken! Fast.. den kanske vi har hemma? Hmm..
Aja, kramis <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Hur kunde ni titta på exorcisten? Jag får rysningar bara av namnet, haha.



Vart praoar du föresten? :)

2008-11-02 @ 21:22:06
URL: http://bronzer.blogg.se/
Postat av: Jasmina

Love Exorcisten ;D

2008-11-02 @ 22:53:44
URL: http://cheriiie.blogg.se/
Postat av: Nina

Svar: Haha.

Jaha okej. jag praoar på speedway i stan :)

2008-11-03 @ 08:16:02
URL: http://bronzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0