Happy birthday Biggles!

Idag har det hänt ganska mycket.
På morgonperioden hade vi om Upplysningen. Det var ganska tråkigt, och svårt att koncentrera sig.
På engelskan hade vi en vikarie. Hon skyllde sin obrittiska och oamerikanska accent (när hon pratade engelska) på att hon har rest över hela världen. Fin ursäkt, men man kan stanna kvar i Sverige för att få den accenten (svensk). Hehe.
Till lunchen fick vi glass.. på en måndag! Jag gav snällt bort min till Sofia och Eira :]
Simon och Oscar bråkade typ om glassarna.. Det slutade med att Simon fick glass i ansiktet/på tröjan och Oscar fick sopa upp ett glas som dom hade sönder (A)
På syslöjden så nålade jag klart, äntligen! Och klänningen satt typ perfa! Så nu har jag börjat sy :) Men har bara sytt en längd pga lite problem med maskinen, men det går nog ganska snabbt nu :D Hoppas jag blir blir klar och inte får IG!
På tyskan var det glosprov. Jag tror att det gick bra och att jag kanske fick alla rätt. Och om man inte räknar I I I I II III III I I I skrivet på handen som fusk så var jag ju ganska duktig x)
Sen var det det fruktade samhällsprovet. ;O Men det gick ganska bra.. fast det kan ha skitit sig på dom sista frågorna. Jag ska nog inte hoppas på MVG iaf^^
En halvtimme efter att jag kommit hem så åkte jag o mami till curves. Det gick bra :) Dom har fixat fina små "julutmaningar" :D Får se om jag deltar^^
Och om nån kompis vill träna gratis där (i vällingby) så får den säga till, för det kan ni får göra i 30 dagar :)
Eftersom att det är första dagen på min salladsvecka idag så blev det kycklingsallad till middag :)
"So what, I'm still a rockstar, I got my rockmoves, and I don't need you to..." (dagens låt, pga Simon)
Juste, idag fyller Biggles 1 år! Stor kille nu^^<3

(usch vilken dålig kvalité det blir på bilderna på blogg.se)

Nu ska jag duscha, bye! <3

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Grattis, oh no nu e den på min huvud med låten :(

2008-11-17 @ 22:53:28
URL: http://cheriiie.blogg.se/
Postat av: Evelina :*

Hihi, Grattis Biggles! :D

2008-11-17 @ 23:21:02
URL: http://flickanjoensson.blogg.se/
Postat av: Evelina :*

(Glömde (a))

Svar: Den är på typ 450 sidor -.-' Den är typ skitgammal.. Men ändå superspännande, höhö. Vilken bok läserr du?

2008-11-17 @ 23:23:18
URL: http://flickanjoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0