Winterclothing

Jag har ju köpt en nya jacka, men jag vill helst ha ett "second oppinion" från mamma innan jag börjar använda den, så jag vet om jag ska lämna tillbaka den eller inte (är inte helt säker).
Så jackan är ju fixad. Vantar och halsduk också.
Men jag måste verkligen köpa vinterskor! Typ alla jag har är megaslitna eller ger mig skavsår "/ Det suger att dom tagit bort Skopunkten från Bromma.
En vit mössa med tofs skulle ju inte va helt fel heller :) Vita benvärmare står också med på listan, hihi.
Jag har verkligen blivit typ "allt ska va vitt, rött, guldigt eller svart".
Handcreme måste jag också köpa. Kylan förstör verkligen huden! Lumenes har jag hört ska va bra^^
Tv4 gillar reklampauser, nu vet ni det. Men seriöst, typ 3-4 pauser på ett entimmes-program!
Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Anneli

Svar: Naturvetenskap inr djur, såklart! Du då?

2008-11-24 @ 16:05:46
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: sofia

din jacka är jättefin, jag vet inte hur många gånger jag sagt det, men vill verkligen säga att du passar väldigt bra i den :-)

ses imorrn! kram

2008-11-25 @ 20:46:30
URL: http://deepmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0