Glömt historiaskiten "/

Nu var det länge sen jag skrev här, men jag har inte haft tid..
Idag kollade vi på "Dantons död" på morgonperioden. Den var ganska tråkig.. och det var väldigt jobbigt att bara sitta ner hela tiden.. Som tur var hade vi brandövning, så vi fick en liten paus. Förste gången jag sett fram emot att brandlarmet ska ringa.
På engelskan kollade vi först på.. nån klass spel och sen skulle man skriva en dialog tillsammans med en kompis. Jag skrev med Eira och jag hoppas verkligen att vi slipper läsa upp den. För den är väldigt oseriös. Den handlar om en blind man som sitter på coop forums hustak och njuter av solnedgången en molnig dag. ^^
På gympan skulle vi haft brännboll, men eftersom att spanskagruppen (över halva min grupp) skulle ha spanska då så gick det ju inte.. Så jag, Sofia, Sabina, Simon, Fabian, David och Christoffer hade fys-träning i gympasalen. Det var jobbigt^^
Och sen var det IT. Och jag har verkligen svårt att komma på vad jag ska skriva om när jag får välja vad som helst. Har försökt komma på vad jag ska skriva om länge nu, men valde till slut House (tv-serien) höhö :P Fast får översätta allt från engelska för att svenska sidor inte gillar mer än 5 meningar information.
Oj, nu stängde internet ner.. Jag typ noooo! Men sen när jag startade upp det igen så fanns mitt inlägg kvar, tur :)
Efter skolan gick jag och Sofia i Spånga centrum (världens löjligaste centrum. Det är helt patetiskt.) och lämnade en bok + köpte sminkborttagning + mellis till fia. *intresseklubben antecknar*
Nu på kvällen när jag kommit hem upptäckte jag att jag har glömt historiablocket i skolan! Fan :@ Prov på fredag och 4 + ½ + ½ sida kvar att skriva :'( Får väl söka på internet eller nåt^^
Men känner mig ändå ganska duktig, för sen jag kom hem (typ kl 5) har jag sprungit, städa rummet, städat Rufsans bur, rastat henne mm :))
Det var nog det som har hänt idag. Juste! Igår red jag Moonstrike! Gick väl inte superbra precis men helt ok. Och Mimmis ex är en player. Nu vet ni (; *kort sammanfattning av gårdagen*
Ska kolla på idol nu är göra nåt annat nästan nödvändigt, så byebye! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0