Inga lediga praoplatser..

Idag har jag och Eve gått runt och satt ut plastbackar med texten "OBS! Endast papper. Ej kartong, plast eller dylikt." på. Och skrivit texterna som vi ska läsa upp för gymnasiet + klassen imorron.
Jag och Anna bytte tröjor och jag sålde lite kläder till Eve, Linnéa och Eira, så idag har jag tjänat 100 kr + en t-shirt :)
Efter skolan skulle jag till Curves, men när jag kom fram dit (typ 20 över 3) så stod det att dom öppnade kl 4 så jag gick till v-by c och kollade lite i affärer + frågade efter prao. H&M och Åhlens tog inte emot och Kicks och MQ hade redan praktikanter den veckan. Ska försöka få i nån annan klädesaffär i v-by men annars frågar jag väl på coop nära eller nåt (A)
Nu börjar idol, och det är killarna idag, så ska kolla/lyssna på snyggingen Johan nu :))
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0