Klar med historian! *yey*

Lite kort om min dag..
Jag har vart på Ikea ;D Det va kul :] Nu har jag köpt badrumsskåp (äntligen!) och lite andra saker.
När jag kom hem tyckte jag att jag såg nåt vitt (jenny) springa i hagen där Rufsan var. Men sen typ "nää, det va nog bara inbillning". Sen hittar jag min lilla bebi, helt tilltuffsand :( Pälstussarna stack ut ur hennes annars så jämna päls och hon var anfådd.. verkade nästan glad av att se mig (höhö, då vet man att nåt är annorlunda :P). Men jag såg att hon hade grävt upp sin tunnel igen (som jag täckt för tidigare) och tänkte att hon nog bara fastnat lite i den. Anyways så tog jag in henne och tog bort lite jord osv.. Efter ett tag kommer Daniel och typ "oj, Jenny har rymt". Ja ba: "va? Släppte du ut henne i samma hage som Rufsan förut?" Han ba " Nej, men hon har hoppat in i den hagen".
Så troligtvis är det alltså Jenny som hoppat in i Rufsans (läs Jennys) hage, Rufsan som muckat gräl (hon är sån (; ) och sen har fighten börjat. Inga skador iaf, bara lite pälstussar (från Jenny också, i hagen) :) tur det..
Nuhar man suttit uppe och skrivit franska revolutionen hur länge som helst. Men den är klar. Skönt! Fast Napoleondelen blev lite längre än ½ sida och 1:a delen bara 3½, eller mindre. Men det får duga.
Ska gå och lägga mig nu, puss :* :)


(innuti Rufsans fina egengrävda tunnel)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ett försök till en rymning ..? >.^

2008-10-15 @ 18:47:58
URL: http://flickanjoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0