Martinskolan

På morgonen idag köpte jag och Eve lite av Annas saker. Jag köpte ett rött skärp med hjärtan på och Eve köpte iaf ett skärp, foundation, örhängen och kanske en tröja (?). Efter det skulle vi ha små redovisningar för varandra. Min och Eves ägde allas, helt klart! Vi typ "eeh.. öhm.. vi.. eeh.. vi vet inte vad vi ska säga.. aa.." Det va skitpinsamt!
Sen åkte vi iväg till Martinskolan i Hökarängen för att jämföra hur miljövänliga våra skolor e. Det va rätt så kul, men alla där kändes väldigt "vanliga". Och inga supersnygga killar fanns det heller, men några ganska gulliga x) Och jag tyckte lite synd om José för att vi tjejer typ bara satt och spanade efter killar i hans gamla skola, haha^^
Jag, Eve, Eira och José träffade vaktmästaren också. Han pratade på en väldans mkt. kändes nästan som ville ropa "hallå, sluta prata, nästa fråga nu tack" till honom^^
Sen ville jag och Eve bli fotade vid deras übersnygga soptunnor, men då dog kamerabatteriet "/ (mjo, vi gillar att bli fotade vid soptunnor nu. Speciellt sånna som det står metall på, dom tänder vi på :])
Till lunch där fick vi potatisbullar med lingonsylt. Det va gott men jag åt alldeles för många och mådde illa :P
Jag ska troligtvis sälja lite kläder.. bilder kommer senare när jag laddat kameran^^
puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

AHAHAH jaaa fan, vi tänder på soptunnor. :]

2008-10-01 @ 19:07:40
URL: http://flickanjoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0