Orienteringsdag

Idag var det orienteringsdag :) Jag och Jossan gick tillsammans och klarade alla kontroller, fast vi va inte så snabba (A)
När jag kom hem ringde jag för att fråga efter prao.. och guess what!? Jag har fått prao på Konsum i Spånga ;D haha
Sen städade jag kaninburarna och rummet :] Och sen kom Petri o så var det dragspelslektion..^^
Mkt intressantare än så har inte min dag varit. Btw så har jag börjat gilla "Bonde söker fru" xD
Just nu är jag lite småsur på Biggles (mest irriterad) för att han sitter under terrasen och gömmer sig (inte riktigt, men ändå) D: Och kl är 10 >.<
Planer inför imorgon:
*leta efter syv-människan och be efter ett papper som praoplatsen ska fylla i
*träna på curves
*packa min väska inför England ;D

På fredag blir det kul :))) Då kommer Lisa (länge sen man träffade henne nu asså), Mimmi, Amanda och ev. Jojjo hem till mig o så ska vi ha filmkväll! <3 *längta*

Hihi, nu kom Biggles, så ska gå och fånga in honom nu (:

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0