London <3

Nu var det läänge sen jag skrev här, men jag har inte haft tid^^
Lite saker som har hänt iaf:

redag: Filmkväll med Lisa, Mimmi och Amanda :D Fan vad kul vi hade. Och jag har blivit bättre på singstar x) Även om det säkert låter lika fult :)) Vi såg på 2 filmer, "Trångt i kistan" och "the Dark". Dom var bra^^ Mimmi va duktig på att somna ;) Skönt att äntligen få träffa Lisa, fatta hur mycket jag har saknat henne (A) Vi sov skavfötters btw. Det va Amandas idé, för hon är ego. Hon ville ha mer plats på golvet x))

Lördag: Tjejerna packade ihop och åkte hem, jag packade väskan och åkte till London, yao! Det var en finfin landning med en härlig duns, men man får ju vad man betalar för (A) Sen var det mysiga trappor till vårat rum på hotellet. Först gick man upp för 2 dubbeltrappor, sen gick man igenom en våning och sen upp för en dubbeltrappa till :P

Söndag: Mycket trevlig dag. Vi började dagen med hotellets frukostbuffé. Youghurt, flingor, mackor och sånt där vanligt + den engelska varianten, ägg, bacon, korv, bönor och tomat. Gottgott :) Efter den stora frukosten gav vi oss av till en marknad. Det var kul (och billigt). Jag funderade på att köpa en väska, men gjorde inte det.. fast ångrade mig sen :< Men köpte 2 t-shirts och lite hårgrejer iaf. Sen gick vi på en annan marknad, men den va inte lika bra..
Efter lite vila på hotellet åkte vi till Madame Tessaeu (?). Det där stället med kändisar som vaxdockor ;) Det var ju lite kul att se, men blev lite besviken, trodde att det skulle va bättre.
På kvällen åt vi middag på en pub (A). Det är så härlig stämning på engelska pubbar/resturanger (A).

Jag pratar mycket bättre engelska i England. För där pratar folk engelska seriört, och då gör jag det också ;o bara så ni vet.. ^^ Kommer kanske bilder från England senare, när jag orkar ladda upp :)

Måndag: Vi åkte hem till Sweden. Till Västerås, lite mer specifierat, och tittade in i godisaffären i Hummelsta på vägen hem. Dom har mycket godis där (A) Och det är halloween snart så vi köpte lite ofc!

Tisdag: Heldag på Universitetet (2 timmars föreläsning om vulkaner, faktiskt lite intressant) och några utställningar.. Helt okej faktiskt. Inte så dåligt, + att vi fick sluta tidigare. Stallet var kul. Vi hade teori, men min, Mimmis och Jojjos p-piller, sex och lite annat-konversation när vi satt typ grensle över..  man kan jämföra det med en bardisk, var fett kul xD Höh.

Today, Onsdag: Jag gjorde tyskaprovet idag och fick alla rätt ;D Yey!
Efter skolan åkte jag o mommi till Curves.. det var vägning och mätning.. och min onyttiga helg har satt sina spår :( Men my ass is smaller anyway, and that's a good thing ;)
Jag har blivit skitslö när jag är hemma och orkar sällan slå på datan.. därför har jag vart lite dålig på att kolla bloggar och bilddagböcker och skit.. men det får ni leva med ett tag till (A)
Två dagar kvar till lov! Wiihu! :)) Massa skoj ska det bli^^
Och nu är det reklam för bröllopsform på tv, så kan bara säga att det är ganska inspirerande för dom som vill träna xD Haha^^

ska gå nu, puss <3

Kommentarer
Postat av: Maribelle

Håll i hatten för imorgon flyger den av .Happy face.

2008-10-23 @ 12:31:58
URL: http://psychokiller.devote.se
Postat av: Evelina

Jag vill också till London, ditt lyllo! ;D

2008-10-23 @ 20:04:06
URL: http://flickanjoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0