Halloween-vecka, tjockisvecka :]

Vart hemma ganska lite/haft mkt o göra, men nu kommer ett inlägg (A)

Måndag: Härligt väder idag! Cyklade till curves på förmiddan och tränade :) På eftermiddan var jag något av en tidsoptimist.. min buss skulle gå 14 över och jag gick hemifrån 17 över.. hmm.. xD men missade jag den för det? Nee, för det va en snäll chaffis :P Sen va det bara lite pinsamt när jag inte kunde få loss min arm från väskan när jag skulle ta fram busskortet, men men..
I Brommaplan mötte jag iaf Jossan o Eira. Vi åkte till Sofia och jag babblade på om hur mkt ointressanta saker som helst. När vi kom fram började vi garva för att jag konstant hade givit den fina vägbeskrivningen "bredvid det blåa huset". Problemet va att det va kolsvart och det inte fanns några gatolycktor, så man såg ju inga färger ;)
På Halloweengrejen kom (förutom vi) Torun, Lisa, Ludde och Kristoffer. Det va kul <3 Vi såg på The Eye. Den va bra, men inte särskilt läskig. När jag, Lisa och Sofia hade gått och lagt oss låg vi och pratade i typ 3 timmar.. haha, det bara flödade på liksom :P



Tisdag: Vaknade hos Sofia och åkte lite sent därifrån, så kom lite senare än önsakt till stallet. Men det va kul iaf^^ Red fina Mon Ami och det gick ganska bra <3

Onsdag: Skulle va hos Eve kl 14, men eftersom att jag blivit en tidsoptimist (skulle både träna, äta på Il Postino och tvätta håret) så kom jag fram vid 15 istället :P Men det gjorde inte så mkt, säger vi. Jag, Eve och Sofia sminkade oss superfint och gick bus eller godis. Vi fick väldigt mkt faktiskt. Och även om jag tycker vi såg läskiga ut så var det ett småbarn som sa "Dady, they aren't scary at all" >.< Skitunge :> (A)


Torsdag: steg upp vid 7 för att lämna huset vid 7.30. fast det blev 7.50 istället. Familjen åkte till Haninge för att prova en båt. Så nu ska vi köpa en ny båt! Den är fin (A) Men det va liiiite kallt att åka båt 9 på morgonen asså..
Resten av dagen har jag tillbringat med att äta godis, kollat på tv och gjort lite på geologihäftet. Vilket liv jag har :) Tror jag ätit upp typ hälften av det vi fick igår O.o Och kollat på 2 avsnitt stargate atlantis (det äger <33), 1½ My boys, Smallville och 2 That 70's show. Höhö, intresseklubben antecknar :D
Stargate atlantis är bara för bra. Och vem älskar inte Sheppard? Tyvärr är det bara ett avsnitt kvar på boxen nu ;/

Halloweenkväll hos Mimmi imorron, yao! :D Jag och Mändy ska sminka oss snygga :) Jag ska va däöd flicka igen (A) Nu vet ni, puss <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Skitfina naglar :] <3

2008-10-30 @ 22:21:29
URL: http://flickanjoensson.blogg.se/
Postat av: sofia

oj, det var ett långt inlägg.Många händelserika dagar :-). Fett kul vi hade! x)

2008-11-01 @ 14:18:57
URL: http://deepmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0