Vilken tjockis jag blivit ;S

Länge sen jag skrev nu.. haft så himla mkt att göra.
Fredag: Efter skolan åkte jag och Sofia till Vällingby och frågade efter prao åt mig + shoppade. Jag fick ingen prao, men ringde coop nära när jag kom hem och ska ringa dom igen på tisdag så kanske jag får där :)
När vi shoppade köpte jag ett vitt linne, en grön kortärmad (som passar fint till mina ögon), en bh, en foundation, make-up svampar och rouge. Haha, jag proade så himla mkt smink så Sofia typ "proa på näsan, det är bra där du inte har nåt" när jag till slut skulle välja nyans :P Och killen i kassan gick och bytte rouge åt mig när jag hade betalat för att han trodde den andra skulle passa mig bättre x) Och jag testa en skitfin rouge på Make up store. Sugarpink, passade så fint på mig (A) Men den var lite för dyr, kostade typ 150 "/
Lördag: På morgonen åkte jag och mamma till curves. Dom kommer verkligen ihåg oss där nu xD
Idag skrev jag nästan klart den långa historiadelen. Men den blir bara typ 3 sidor.. :S Nån som vill mejla sin till mig så jag kan jämföra? (A) Skriver om första delen.
Upptäckte förresten att Daniel hade exakt samma historiaprov som oss i 9an. Kanske skulle läst hans innan provet? (A) (;
Guu vad jag har tjockisätit idag. Måste börja äta mindre :S Äter hur mkt som helst typ.
Rufsan har vart duktig idag. Hon har grävt en typ ½-1 meter lång tunnel ut ur hagen ;D Yey (Y) Fast den har ingen öppning i andra änden än^^
Var till coop idag. Hittade ett par fina gummistövlar x) hehe, men jag har faktiskt inget jämt par :P men köpte dom inte.. Testade ett annat par fina skor också. Finfina stövletter <3
Ska gå nu, brorsan blir  galen på mig..
 pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Evelina

coop forum i vinsta ? :s

2008-10-12 @ 17:23:02
URL: http://flickanjoensson.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag fick typ också bara ihop 3 sidor, fast jag skriver om sista delen. Så jag fick dela upp allt i onödiga stycker, göra stor rubrik och skriva i allt möjligt onödigt för att tillslut få ihop 5 sidor ;p

2008-10-12 @ 21:58:32
URL: http://bronzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0