<3

Min msn funkar! Jag är helt jävla överglad nu :D Och min musikspelare, wiihu!
Daniel är fan världens bästa brorsa :) Han fixade det åt mig :))
Om nån är intresserad av vad felet va så var det bl.a att jag inte tömt papperskorgen xD Haha, så jävla patetiskt!^^

Jag älskar mina kaniner.. vet fan inte vad jag skulle göra utan dom :) Men snart får jag väl reda på det, eller? Rufsan e tant... :( 7½ år tsm, det ni! Jag har iaf a hell of a lot bilder på henne + lite fina ärr på revbenen :)) och fina minnen <3

Linnea wanna dance right know, and now you know it ;)
Mitt nya tumggummi smaker förresten inte så gott.. råkade köpa nåt med "herbal" typ ;o
Men livet är inte perfekt, så ja :)
Jag är glaaad :D
Helgen är snart över "/ men om en vecka kommer nästa, så..? Idag ska jag nog till intersport, jao (:
Haha, ni är duktiga om ni orkat läsa (;

Kommentarer
Postat av: Viktor

Ja orka läsa:P :)



Wiee, glad att du e glad :D

2008-09-07 @ 14:58:46
Postat av: Evelina

haha herbal XD låter som nån äcklig sjukdom haha, spara ett tuggummi til mej snälla (a)

btw jag måste fråga dej en sak när jag får tid gullet !

2008-09-07 @ 16:08:03
URL: http://flickanjoensson.blogg.se/
Postat av: Anneli

Det gjorde absolut ingenting att du länka mig :) Jag har inte tänkt på att man kan göra sånt ;P Till andras bloggar alltså :) Jag ska ta o länka dig med ;)

2008-09-08 @ 13:17:36
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0