Alla dagar går FÖR fort.

Min dag idag har vart.. bra.
Inte så märkvärdig, så har typ inget att skriva här >.^
Liten sammanfattning av skoldan: jag gillar matte, jag och Eve är alldeles för dåliga på att prata och jag irriterar mig på dom jobbiga tjejerna i 11an på körtimmarna, tada^^ (inte alla tjejer i 11an)
När jag kom hem åt jag mellis och kollade lite på "kung av queens" och "that 70's show".
Sen var jag ute och sprang i duggregnet (det känndes lite som kalla små nålar mot händerna ;S).
Efter det åt jag middag (tacos :P), rastade Biggles och gjorde rent i burarna.. nu vet ni det.
Sen har jag suttit lite vid datorn + kollat på Heroes :))
Vilket påminner mig om att jag saknar House! Nån annan som gillar House? (:
Typ världens bästa tv-program!
Haha, vill ha lite mer volym i håret imorrn, eller lite lockar, så sitter här med en väldigt "fin" inbakad fläta i mitt fuktiga hår x) Får se om det märks nåt sen.. det kommer det säkert inte göra pga att det säkert inte kommer torka under natten ;/
Som ni märker har jag inget att skriva.. fast jag vill liksom fortsätta skriva iaf ;D
Imorrn ska jag klippa mig :)) Och sen ska jag typ visa kaninerna för mammas kompis barn, eller nåt.. Hehe^^
Aja, ska gå och lägga mig nu.. natti natti!

Kommentarer
Postat av: Anneli

JAG ÄLSKAR HOUSE <<33333333333333333 HOUSE IN MY HEART FOREVER nästan MEN DEN E BÄST!!!!

undra när den börjar :)

2008-09-11 @ 15:36:33
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Evelina

House äger allt ! <3<3<3

HAHA men har inte du en locktång dårå ?

2008-09-11 @ 17:19:06
URL: http://flickanjoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0