Curves

Jag och mamma var på Curves och hade vårt första träningpass idag! Det var faktiskt kul, inte alls jobbigt (eller mjo, efter ett tag, beroende på) eftersom man gör varje grej i 30 sekunder innan man byter. Fanns lite olika roliga maskiner :) Och deras "stretch-ställning" är väldigt smart! ;) Personalen var jättetrevlig och kom ihåg oss o allt, så det kändes verkligen bra att va där :) På alla grejer där det fanns för olika längder så fick jag alltid ta för dom långa xD Hihi :P
Igår kom mitt premiepaket från FRIDA (prenumererar). Grejen är att paketet va ca 1-2 månader försenat och det inte va ett paket, utan två! Så har 2 likadana dvd:er ("The perfect man" med Hillary Duff) och några sminksaker, men de flesta sminksaker fick jag "bara" en utav :)
Nu kollar jag på "Sniper 3" på 6:an, den verkar helt okej iaf. Ska gå tillbaka till tvn nu, kram :)<3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hihi onödigt att ha två av samma film hehe. Jag köpte den filmen och två andra för 100 spänn på coop ;D skryta

2008-09-25 @ 18:18:16
URL: http://flickanjoensson.blogg.se/
Postat av: Nina

Svar: Hihi okej, tack :D Jag tror nog jag ska köpa dom.

2008-09-25 @ 22:18:22
URL: http://bronzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0