Good mornin'

Klockan är 11, och folk har redan bvesökt min blogg 27 gånger, idag! ;o Lite överoptimistiska? :P
Mamma har hittat lillkameran (igen) :D Så jag är glad :)))))
Daniel tror han vet vad det är för fel på min data.. nåt med diskutrymme, så vi (läs han) ska väl försöka fixa det^^:))
Jag hoppas på fint väder idag.. men det ser inte ut att komma ;( Måste ju klippa klorna på kaninerna nån gång, o göra rent Bigs bur ^^ + att jag vill fota, va så jävla länge sen..
Jag saknar mina stalltjejor just nu.. Så länge sen det va vi <3
Måste planera filmkväll med Hanna, Frida och Anneli, och en med Lisa, Amanda o Jojjo ;o :))
Ja, jag gillar dubbelhakesmilysar just nu :))) Mohahaha :)))
Jag är jätteduktig just nu och kollar på massa bilddagböcker^^ Yeey ;D
Ibland känner jag mig stockholmsk.. bara helt plötsligt sådär ;o Haha, normalt? Älska sthlm <3
Ja, den här texten va väldigt meningsfull, men ändå :) puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0