Ingen fritid..

Nu har jag kommit fram till att jag i princip inte har någon fritid på vardagarna.. skolan slutar så sent och sen går den mesta tiden åt till "praktiska" grejer, vilket inte inkluderar att sitta och lata mig här^^ Så därför är jag lite oaktiv.. Men i helgen kanske jag orkar/kan va inne lite mer :P
Igår red jag iaf Titzi. Det gick finfint, vi galopperade i skoagen 3 gånger :) Hah, och jag e stolt för att jag tillslut lyckades kratsa hennes hovar själv! ;) Höhö..
Typ dom flesta va där.. vi är verkligen många ;o Jojo va sjuk så hon stannade inte kvar efteråt.. Jag, Mimmi och Amanda körde eget fyspass i skogen x) Haha :P
Idag hände det väl inte något speciellt i skolan.. Typ fattade nästan nada av det jag fick göra istället för det dom andra gjorde på matten. Kände mig så korkad. Men det är faktiskt lite överkurs att göra röd kurs med ersättningsmetoden för att räkna ut punkter på ett ortogonalt koordinatsystem redan efter 2 veckor, jao.
Fick gå hem "tidigt" (15.10) ;D Hade dragspelslektion sen.. Det var kul :) Fick nån bröllopslåt som Petri skrivit i läxa.. Han tyckte att Biggles blivit stor (A)
Apropå Biggles så är han riktigt fin kille nu.. Han äter ca ½-1 dl "kolhydratstillskott" (haha, fint namn jag har gett det) utöver typ 2½-3 dl pellets per dag.. + en morot, växter och lite gnagarblandning :)
Jaja, har sprungit idag också.. härligt! och inte gjort så mkt mer sen än att duscha och kollat på Heroes :)))
Imorgon ska vi kanske göra kooper-testet(?).. :(( Jag kan springa länge, men jag kan inte springa snabbt D: blööh..
Ska gå och lägga mig nu :) godnatt

Kommentarer
Postat av: Nina

Du är ju typ bäst av tjejerna på matte :o

2008-09-04 @ 22:28:35
URL: http://bronzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0