Kan ingen se skillnad?

Nu är jag tillbaka från kif-träffen, snart kommer bilder och text om det :)
Men en grej som jag alltid reagerar på när jag har med mig Biggles offentligt är vad alla tror att han är. Jag menar, inte tror jag att folk vet att han är en BJ, men att alla frågar ifall han är en hare? :S Det är faktiskt en stor skillnad, båda i färg, form och storlek, men folk är tydligen för lite allmänbildade för att veta hur en vanlig svensk hare ser ut^^
Tycker det är så dumt när folk frågar typ "är det en riktig hare?"  när Big sitter lugnt o fint och äter bredvid än. Klart han är en riktig hare, det är ju därför jag har honom i en hage på en äng och han är inte alls rädd för människor, varför skulle ett viltdjur va det liksom? -.-
Och sen finns det dom som tror att Rufsan är en hare. Små sammetskaniner med bambi-ögon, visst är det en hare på pricken? ;D not.
Det här inlägget är lite onödigt, men jag blir så irriterad på vissa personer så jag måste skriva av mig :)
Här är då bilder för att visa skillnaden. Fast skillnaden är ännu större i verkligheten.

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha oj guud va smala små ben haren har O.o ... den till höger alltså.

Nä jag skoja.

2008-09-21 @ 19:05:27
URL: http://flickanjoensson.blogg.se/
Postat av: Noshörnigen

Dåliga asså:P

Tror man att Rufsan är en hare så... xD

Biggles e inte hlr lik ju:P

Suck -.-

2008-09-21 @ 19:22:04
Postat av: Nina

Haha, hare.. det var lite konstigt ;p

2008-09-22 @ 18:10:58
URL: http://bronzer.blogg.se/
Postat av: Anneli

Bigles är ju mycket tjockare än en vanlig hare, haha :P förlåt, men det är faktiskt sant ^^

2008-09-30 @ 09:47:52
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0