Ny header

Har ändrat headern igen men är inte riktigt nöjd med den här heller.. tycker att den är lite skrikig, vad tycker ni?
Idag ska jag, mamma och Isa åka till mammas kompis och plocka bär och svamp med henne x) Sen ska jag o mamma till Granngården :D
Senare ska jag och mamma nog till coop också, hehe :P
Nu i helgen tänkte jag försöka (!) läsa klart min bok som jag ska referera på svenskan. Jag är skitlångsam på att läsa "/ Och så har jag kommit på att jag borde tagit hem historia-anteckningarna så jag kan börja skriva den också^^ men självklart glömde jag dom i skolan -.- (är ingen plugghäst, vill bara bli klar med det innan jag glömmer bort det)
Imorron är det kif-träff! :D *längtar*
Jag använde photoshop lite igår och va då inne på windows istället för linux. Windows suger, så jag tycker synd om er som använder det ;) Linux är mycket snabbare :))
Sen har jag tänkt på varför jag aldrig fått virus på min dator medans massa andra verkar få det.. Och svaret från datanördarna blev: jag är inte inloggad som admin, jag använder linux, jag har 3 brandväggar och alla är individuellt bättre än en vanlig (: Höhö, visste jag inte ;o Men nu vet ni det :P
Blev lite datasaker där, men kom ihåg vad ni ska svara (ärligt) på: vad tycker ni om headern?

Kommentarer
Postat av: Evelina

den var cool ;] MEN.. (a), den var lixom lite kluddrig, + att bilden på mig bara är ''no no no''

2008-09-20 @ 14:04:09
URL: http://flickanjoensson.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag håller med Eve (inte det där med hennes bild), fast att den är "kluddrig" gör att den ser skoj ut :]

2008-09-20 @ 16:26:59
URL: http://bronzer.blogg.se/
Postat av: Nina

Svar: Det låter fint, jag gillar också mycket vitt, det får det att se fräscht ut :]



Hihi, yes det var det.

2008-09-20 @ 19:00:43
URL: http://bronzer.blogg.se/
Postat av: Anneli

Windows är visst bra! :P

2008-09-30 @ 09:46:03
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0