Ruuulltårta

Jag och mamma klippte klorna på Rufsan. Hon var ganska snäll som vanligt :) Verkligen supersöt min lilla åsna ;)
Biggles gick det lite mindre bra med.. vi försökte på massvis med olika sätt (sitta i knä, sitta grensle över honom (xD haha, men vafan, han är stark!), linda in honom i filtar, låta honom sitta på gräset, osv.. Tillslut kollade vi bara på klorna och dom såg helt okej ut.. Trots att vi aldrig klippt dom ;o My rabbit is magical :]
Sen har jag vart på intersport och köpt ett par ljusgröna crocs (foppatofflor, inte snygga men sköna) och en en regnjacka (svart med chockrosa dragkedjor :D).
Efter det gick jag på en liten hundpromenad och sen rensade jag Biggles bur :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

sötoo <3

haha, dina kaniner rivs >.^

2008-09-07 @ 19:23:01
URL: http://flickanjoensson.blogg.se/
Postat av: Anneli

Är din regnjacka från McKinley eller va de nu heter. För i isof har vi likadana, bara att jag har chockvita dragkedjor :P

2008-09-08 @ 13:19:49
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0