Skolfoto

Nu har jag inte skrivit här på ett tag, men har inte riktigt haft tid..^^
Igår var det iaf friidrottsdag. Det va helt okej.. Skönt att sluta en timme tidigare :) Så kom till stallet tidigare också. Hann smörja båda sadel och träns (A) (hinner aldrig smörja nåt annars).
På ridningen hade vi hoppning på galoppbanan. Det gick bra :)) Jag red Theo, han var jätteduktig! Fast lite klumpig ibland och rev typ lite grejer ^^
Lars (?) ramlade av Mulle, fast väldigt stiligt må jag säga. Han landade på fötterna, rättade till tyglarna, ställde sig på närmaste hindret och hoppade upp igen ;D haha, såg rätt proffsigt ut^^
Emma har typ skitbra balans ;o för hon red Chanell, som tog ett JÄTTEskutt över ett hinder, Emma flög upp typ en halvmeter ovanför sadeln och landade på sned, typ med låret i sitsen. Och hon red efter Jojjo och Monokel (som inte visste vad som hade hänt) som fortsatte att hoppa över hindrena. Men Emma hängde kvar där, snett över sadeln, i galopp och hoppade 3 hinder till.. Jag trodde verkligen att hon skulle ramla av!
Idag såg vi på "Marie Antoinette" på historian.. Den va rätt seg men ganska bra iaf. Det va lite kul att se alla klänningar o sånt.
På eftermiddan hade vi ensamfoto. Jag tror att det blev helt ok, men man fick inte se så jag vet inte :P Trodde att fotografen skulle va en sur gammal gubbe från vad jag hörde från dom andra, men han var en söt och trevlig kille i 20års-åldern, typ ;)
Imorgon är det spexfoto, då ska jag va fjortis, hihi :))
Hade dragspelslektion sen på eftermiddan. Fick panikstäda lite innan xD Mitt rum var inte särskilt vackert O.o
Dragspelet gick bra :) Petri verkade tycka att jag gjort läxan bättre än dom andra iaf :P hehe
Var jättehungrig senare på kvällen, fast då kom jag på att jag inte sprungit, så sprang istället för att äta för att inte behöva äta 2 middagar (A) Men det va typ.. helt ok, fast i slutet mådde jag illa och hade skitont i magen (kändes som att revbenen skulle brytas eller nåt :S) och sen när jag kom in så skakade jag när jag skulle lyfta saker ^^ höhö
Har kollat på Heroes nu.. det va dåligt att Ricky (eller vad heter han??) dog "/ Men annars va det bra
see ya! /Linnea

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det är så mkt att kommentera men jag väljer;

Jag såg också på Heroes, och bara en fråga .. ''Ricky'', var dt den där 'barägaren' eller vad man ska säga ?

Annars så ville jag bara säga att jag tyckter fotografen va fett söt hahah.

2008-09-17 @ 22:50:26
URL: http://flickanjoensson.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag håller inte med er, han var ju inte söt ;p



Svar: Visst? Jag fattar inte att vi gått i samma klass snart 9 år och det här är slutet. Det tycker jag med, tänker alltid på klassen när jag lyssnar på den. Jo, fast väldigt få kommer vara kvar i EKS, jag önskar vi kunde TVINGA alla att stanna. Precis, man får helt enkelt ta vara på tiden just nu :')

2008-09-18 @ 19:38:36
URL: http://bronzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0