Små hundar bits också..

En liten kort sammanfattning utav dagen..:)
På syslöjden åkte min grupp till textilcentret i sumpan och valde tyger till kläderna vi ska sy. Dom har jättemånga fina tyger där! Valde tillslut ett siden(liknande?) tyg i rött :) Till min balklänning då.. Slapp nästan hela tyskan pga det där, hehe :P
Sen när jag kom hem gick jag ut med Isa o blev irriterad på henne för att hon sölade (som vanligt^^). Får väl gå med henne i koppel nästa gång om hon inte skärper sig.. :/
Sen sprang jag iaf till starbo och tillbaka.. Och på vägen tillbaka så blev jag (fatta det här!) biten av en hund i benet! Sa aldrig nånting till gubben som ägde hunden, han sa aldrig förlåt eller nåt heller utan sa bara snällt till hunden (med såndär småbarnsröst) "men kajsa, inte ska vi bita folk!" Asså vafan, har men en hund som biter vem som helst som går förbi så ska man inte ha den lös! :S Det va en såndär liten westi förresten^^ Tur att jag inte hade shorts.. blev bara ett skrapmärke igenom byxorna^^ men ändå, jag gick i princip bara förbi dom på gångvägen.. ska skälla ut honom om jag ser honom med hunden lös igen :@
Och sen efter lite mat, en till hundpromenad och en skön dusch så kollade jag på POIROT! Hihi, det har börjat igen :) Tyckte det va bra men ett lite krångligt avsnitt ;o
Kan ni svälja tabletter? Jag har aldrig kunnat det, men nu har jag gjort "stora" framsteg och kan svälja en halv alvedon ;D Testade med en hel men det går ju inte?! Haha, jag vet att ni vill läsa det här :D Jag kan iaf svälja en halv.. fast det e svårt x) (med vatten ofc).
Ska gå och lägga mig nu.. pusspuss :)<3
Och kommentera lite är ni snälla (;

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha jag kan svälja 2 tabletter på en gång ^^ mouhaha ...

2008-09-02 @ 07:40:04
URL: http://flickanjoensson.blogg.se/
Postat av: Ejnar

Jag hade en kompis som inte kunde svälja tabletter,

Hon mosade dom i vatten :s xD

2008-09-02 @ 11:22:09
URL: http://ejnargoes.blogg.se/
Postat av: Nina

Stackars dig som blev biten ;o

2008-09-03 @ 19:32:12
URL: http://bronzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0