Snart helg :)

Idag var jag trött typ hela dagen. Hade orientering efter morgonperioden, men inte vanlig orientering, utan man skulle sätta ut kontroller och sen hämta in nån annans ;o Det gick bra att sätta ut dom men vi hittade inte dom andras för att dom satt ut dom på fel område^^ höhö
Svenskan va kaos, en del av lektionen gick till att lärarna skulle berätta vad grupperna ska göra på projektveckan nästa vecka. Kunde dom sagt tidigare liksom^^ (typ när man skrev upp sig)
Syslöjden gick ganska snabbt men var ändå trög. Shit vad alla var trötta då.
Till middag idag så stekte jag pannkakor och plättar. Mums! Det var typ.. väldigt väldigt gott (A)
Nu på kvällen har jag kollat på Heores men också deltagit lite i klassens gruppchatt. Fast mest läst. För att ni började skriva när jag gått från datan, dumasses! (snygg stavning, I know :]) Men ni är roliga (A) Och en aning (!) perversa ;)
Imorron är det Mikaeli, typ väldigt kort dag med sovmorron! :D Och min klass kommer se ascoola ut, i våra snygga dräkter och avancerade rörelser (tygstycken och slå på pinnar) 8D not.
Ehm.. ska gå nu, pusspuss! <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

HAHAHAH älskar gruppchatter med klassen ..! ;]

2008-09-27 @ 12:21:34
URL: http://flickanjoensson.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha, jag satt också och bara läste en stund men sen skrev alla så mycket så det blinkade och lät hela tiden så lämnade chatten ;p

2008-09-27 @ 19:04:35
URL: http://bronzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0