Spexfoto

Japp, idag va det då spexfoto med stereotyptema. Det va typ kul eller vad man ska säga (A) Kul att se alla olika sorters stilar som folk va (A)
Jag va fjortis, höhö. Jag passar typ som det, t.o.m Vincent sa det! ;o
Anna och Jossan va också fjortisar, men fotografen splittrade på oss på fotot och man fick inte göra några tecken :/ Men får väl hoppas att det blev bra iaf, men kommer säkert se supermuppig ut^^ Eller gjorde en jättekonstig min på en del av bilderna.. Haha, det fotot kommer man nog kunna kolla tillbaka på och minnas dom fina stunderna om några år :)
Här kommer lite bilder, men orkar inte lägga upp på alla (A)

Söta Hippiesarna Nina och Nicole och fjortis-Anna <3

Fjortis-Jossan och nörd-Eria <3

Söta fjollan Lenny, Miss Ellen Key-Mariebelle och Anna & jag, fjortiz-power! <3

Coola punkar- Eve och gulliga nörd-Jonas <3

Snygga reggaebrudarna Sabina och Jasmina <3 Vi skrev på Nina och Nicoles tröjor :)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Va fina bilder :) äre okej om jag tar dom :)?<3

2008-09-18 @ 21:19:29
URL: http://lundqvist.devote.se
Postat av: Nina

Haha, kolla på Viktor på första bilden ^^

2008-09-20 @ 16:22:32
URL: http://bronzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0