Tisdag

Nu har jag kollat på sista halvan av Idol. Och vet ni vad? Jo, Johan är kvar! Och det är brabrabra, för han är sjuktsjukt söt :) Kanske inte världens bästa sångare, men utseende (enligt mig iaf) och utstrålning har han! ;D
Det är ganska kul i skolan.. vet ni, José pratar faktiskt! Och han kan skratta och le också (t.o.m garva, fast det försökte han dölja så då garvade vi åt honom xD). Vi typ "ååh, vad gulligt" x) Ehm.. om man inte vet vem han är och hur blyg/tyst/ensam/ledsen han alltid ser ut så fattar man inte^^
Anyway, jag och Eve blev fotade idag, fick leka värsta fotomodellerna! :D Hmm.. bredvid soptunnorna -.- Hahahah, vad vi garvade xD Sopgubben tyckte nog och att Mikael överdrev lite :P
Och på lunchrasten va vi och pallade äpplen. Så kommer fiskarna (that's their new name O.o) och deras lärare, Maria (?). Vi typ "Mash, Cici, det är en lärare här" dom ba "vi har sett henne, hon pallar också äpplen". Hahaha, våra lärare pallar äpplen ;')
Hade typ mucho huvudvärk efter skolan. Skulle ta en alvedon när jag kom till stallet.. Men det var.. svårt ;o För jag har svårt att svälja tabletter och jag hade inget glas. Men tillslut så gick det, en halva i taget, efter x försök (A)
Ridningen gick bra. Jag red Samba :) Vi red vanlig lektion typ. Det enda som gick lite mindre bra är att Samba inte riktigt ville lyssna på mina förhållningar.
Reine har fått en "box" i stora stallet. Ser skitsött ut, för det är en vanlig spilta med 4 torvbalar som vägg mot gången, hihi :]
Imorgon ska min grupp till Martinskolan. Hoppas det blir äcklig mat i EKS (A) xD Iaf, det ska typ bli kul^^
I'm going to the shower now, see ya!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vem är José? x]

2008-10-01 @ 17:14:03
URL: http://bronzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0