Haha, att hon inte visste..

Heh, nu sitter jag och latar mig lite här vid datorn.. för en gångs skull :) Ska plugga lite och så senare, men just nu sitter jag bara här, tar det lugnt, chattar med nån på hamsterpaj (vilket liv asså) och smsar :) Hihi
Imorgon är det matteprov.. tror att det kommer gå bra ;) Men ska plugga lite iaf.
Idag hade vi då kooper(?)-testet på gympan (man ska springa så långt man kan på 12 minuter). Det gick bra, enligt Lisa sprang jag 6 varv (=2,4 km). Jag springer inte snabbt men jag slutar aldrig springa, så därför gick det bra fr mig :P Var typ bäst av tjejerna (*stolt*). Men jag försöker inte skryta om ni tror det, jag vet att jag inte är snabbast eller så.
Fick tillbaka filmrecensionen idag. Eva tyckte den va bra! (my future is looking great)
På syslöjden har vi börjat rita upp mönster.. Jag ska bara göra 2 till långa, sen är jag klar :))
Typ många på syslöjden hade huvudvärk för att Johannes tyg (typ fejkskinn) stinker så mkt kemikalier xD Haha
Mina franskmanikurerade naglar ser skitläskiga ut när jag är varm, typ.. för dom lyser nästan lilaaktigt för att jag har en "varm" hudton.. Creepy :P
Mamma fyller år den 27 september och jag har kommit på vad jag ska ge henne + att pappa ska hjälpa mig att finansiera ;D
Daniel fyller år den 28 september men jag vet inte vad jag ska ge honom.. förslag?(A)
Imorgon ska jag äta Ben&Jerry-glass har jag bestämt! :D "Fish food" typ (marshmallows, choklas, kola(?) mm)
Kanske skriver mer senare idag.. kramkram

Kommentarer
Postat av: Nina

Du sprang ju jättebra :)

2008-09-04 @ 22:29:10
URL: http://bronzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0